Bestämmande?

Jag är förvirrad som vanligt. Jag tror att jag har bestämt mig nu men har jag verkligen det..? Jag är fortfarande osäker. Men som det känns just nu så har jag bestämt mig..
Isåfall, gör jag rätt val då? Vad händer om jag gör fel? Går allting i kras då? Kommer jag ångra mig när jag väl ha tagit beslutet. Då finns ingen återvändo. Jag har dessutom blivit hemmakär, jag vill mest vara hemma och om man ska åka iväg nu för tiden innebär det bara en massa krångel och det blir bara jobbigt. Men jag gillar att vara hemma och dessutom tycker jag om mitt hem! ♥

Just nu känner jag att jag står och trampar på samma ställe hela tiden. Jag fixar inte det längre. Jag vill ha större uppgifter, större utmaningar. Jag gillar inte hur det är just nu, jag trivs helt enkelt inte. Inte med någonting, hade det varit en sak så kanske det hade gått men nu handlar det om båda sakerna.. Jag hade hoppats på en sak snart men det gick åt pipan, jag hoppades på en annan sak och det gick också åt pipan och just nu känns allting bara blääää :p

Inget går som jag vill just nu och jag vill bara dra täcket över huvudet tills någon har något bättre att erbjuda mig.. Tack & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu