Effektiv

Idag har jag varit effektiv.. Jobbat, planeringsmöte för vårterminen, tränat, tvättat och hälsat på P & T :) Blivit bjuden på super gott julgodis som jag egentligen inte skulle äta :/

Det ska bli väldigt intressant hur detta artar sig på måndag förmiddag när vi ska gå igenom allting med schema och liknande.. Nu ändras alltså mitt schema ännu en gång. Är det sjunde gången tror jag? Jag är iallafall glad för att jag fick ett fast jobb så snabbt och direkt efter avslutad utbildning.. Det är skönt att veta vart man ska, man känner alla och idag har det varit riktigt roligt på jobbet! :) Vi har hämtat ny soffa, ja eller inte vi utan M har gjort det tillsammans med vaktmästaren. Vi hade väldigt roligt när dom kom istället ;) Ösregn och pressening som räckte till halva soffan.. Smart tänkt alltså, det syntes ju att det var karlar som tänkte där ;p haha.. Vi har städat och donat på jobbet för att vi ska kunna göra det lite mysigt! :) Jag börjar faktiskt gillar detta nu och nu kommer alla vara tillsammans, stora som små och vi får ihop vårt schema mycket bättre.. Smart tänkt! :)

Planeringsmötet var väldigt intressant och jag tror att det kan bli mycket bra.. Det ligger en hel del planering bakom dock och det har vi också satt upp dagar för nu så vi kan planera upp lite hur vi ska göra med KLIV-projektet. Det är faktiskt ganska roligt ändå.. :) Jag känner att jag börjar trivas med och mer även fast att jag skulle vilja ändra på lite innan jag är helt nöjd! ;) Ett långt inlägg såhär en torsdagskväll dag innan helgdag och allt! ;) Det får ni leva med! :p Nu ska jag ta och göra lite nytta och utnyttja när jag verkligen har energi.. Så nu ska det pluggas, planeras, fixas med tvätt och foton.. Ha en mysig kväll alla härliga läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu