En bra tisdag

som började med planering på jobbet och vi hann inte hälften som vanligt :p Delade sedan upp oss i olika grupper eftersom vi hade 55 barn och då går det inte att vara i tre små rum :p Vi lägger schemat på hyllan tills vi vet hur skolschemat ligger. Det är ingen mening helt enkelt..

Ringde idag ett viktigt samtal också så vi får väl se hur detta går.. Det ska bli väldigt intressant att höra om det verkligen är så här.. Man känner ju sig helt lurad liksom. Inte alls bra. Fundera på om jag ska fixa lite nödvändigheter nu eller börja skriva på en årsresumé?:p Har börjat läsa lite i en ny bok och tror jag ska fortsätta med detta sedan också.. Min dator har kraschat igen så J fick göra om allt och nu har jag ingenting på datorn igen.. Bli tokig på detta. Men nu har jag iallafall sakerna sparade.. Tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu