Fira mammi

idag ska vi fira min söta mamma som fyller år imorgon.. Skönt att det blir idag för imorgon hade jag aldrig orkat det..

Igår var verkligen en lugn och skön dag/kväll. Jag bara va. Det kan man faktiskt behöva ibland. Ordnade med lektioner och annat som jag ska ha under morgondagen och sedan ska jag utnyttja tiden i skolan så att jag slipper sitta med sådant hemma. Så det endast är mitt eget plugg hemma och på helgerna och det ska bli super skönt! Jag är förberedd inför morgondagens lektioner.. Nästan iallafall. Måste kolla med henne jag jobbar med om hon vill lägga till något annars så är jag klar! ;)

Undra om jag hinner kolla lite till på plugget innan det är dags att göra sig iordning! :) Önskar er en fin söndag.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu