Första veckan

på nya året är snart slut..  Jag tror att batterierna är laddade för en ny och fartfylld termin..

Imorgon ska vi ha ett möte tillsammans med ett par andra lärare och frågorna på detta mötet kommer vara många och förhoppningsvis så kommer mycket också klaras upp och då framför allt med schema.. Har varit ute på liten powerwalk idag för att ladda batterierna lite extra. Jag måste erkänna att jag blev lite rastlös idag då jag har förberett det mesta som jag kan göra inför både imorgon och inför skolstarten. Har väl lite små saker att fixa med lite papper och planeringar men det låg ju på datorn och min dator blev äntligen färdig med en massa installationer och en massa nya nedladdningar av både antivirus, winrar, vlc, adobe, office och allt annat man måste ha ;p

Ikväll blir det tacokväll hos S & S med bingo.. Man kan ju hoppas att vi blir miljonärer ikväll istället ;) Ha en mysig söndagskväll finaste ni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu