Härliga lördag

och vi har jobbat.. Lånat två böcker åt syrran och har kollat in lite utav de nya uppgifterna som precis har kommit ut. Man kan säga att jag har en del att göra ;p Och jag tror bannemig att jag ska sätta igång på direkten. Jag måste ta all tvätt eftersom vi tvättade igårkväll och det hann inte jag med för då var jag trött vill jag lova :p

Så nu blir det tvätt, planering av lektioner, sätta in alla papper där de ska vara och planering av elevens val samt börja plugga på mina egna uppgifter.. Kanske hinner jag avsluta med en stund av min bok innan kvällen är till ända.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är duktig du gumman puss

2012-01-14 @ 20:46:13
Postat av: josse

dock inte så duktig.. hittade en massa annat som vanligt ;p men lektionerna har jag gjort iaf :p dock inte mina egna uppgifter :p haha.

2012-01-14 @ 21:02:33
URL: http://josse87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu