Kalkonmiddag och datorkrasch

Igår var en skön och mysig dag :) En dag extra på helgen gör ganska så mycket faktiskt. Mysig bio tillsammans med Tesse. Sedan blev det hemmamys, ett snabbesök hemma hos L och sedan också S & S.. Sedan blev det mys med film.. La mig tidigt och det var väl tur det för min söta ringde tidigt imorse och då skulle jag också minsann jobba lite :p Inget bröd alls idag och helt tomt var det i affärerna. Skönt, då kunde man komma fram iallafall. Blev därför färdig ganska tidigt och jag lämnade in min konstiga telefon på lagning som bara hänger sig hela tiden.. Sedan en titt på skopunkten och efter en väska också.. Blev dock inget köp på något ännu..

Hem en stund och upptäcker då att min dator har kraschat:/ Inte ett liv i den och startar inte alls som jag vill. J börjar ta itu den och plocka bort hårddisken så jag iallafall kunde få tillbaks allt jag har på den.. Men fick köpa det jäkla programmet eftersom det inte fanns någonstans. Nu skulle J göra någon ny partition till hårddisken för att den skulle fungera?! Hum.. Ibland är det bra att ha ett datasnille till pojkvän! ;) hehe..

Kalkonmiddag hemma hos svärmor & Lasse tillsammans med Maj-Britt, Sandra & Stoffe. Första gången i hela mitt liv jag äter detta och det var faktiskt gott. Jag var lite skeptisk i början måste jag säga :p Som alltid ;p haha..


(Lånad bild från google).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu