Öppning

öppnade imorse och det är alltid lika mysigt och bra att öppna tycker jag! :)

Kokade ägg och gjorde varm choklad och en massa gott till dem. Med en massa olika pålägg och grönsaker.. Sitta och mysa i knät och småprata. Leka med barbie och spela prinsesskortspel! ;) Myspys hela förmiddagen! :)

Dock missade jag den goda lunchen; Kolpuddig.. Vi åkte iväg och handlade istället, jag och J :) Imorgon blir det en ny soppa vi ska testa.. Hoppas att den är god :) J har klippt ner häcken är ute lite snyggt också. Nu behöver vi bara införskaffa oss en räfsa :) Jag ska fortsätta med att plocka ner julsakerna tänkte jag och fortsätta med lite vettiga och nödvändiga saker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu