Röd dag..

Vaknade upp denna fredag med att tänka på att jag är ledig i hela 3 dagar.. Väldigt härligt och kom också att tänka på att det är nog tur det eftersom jag har så sjukt mycket att planera.. Jag fattar inte att allting kan komma på samma gång.. Jag tycker jag har gjort en del under lovet men tydligen inte så mycket som jag borde ha gjort för just nu känner jag mig mer än stressad..

Jag ska iallafall unna mig att gå på bio denna fredag/söndag ;p hehe.. Vilken film det blir får ni veta senare! ;) Har också hunnit med att ta all tvätt och handlat denna förmiddag.. Nu ska jag fortsätta i samma tempo tror jag.. Önskar er en härlig start på dagen nu när solen skiner på oss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu