Schemat på ingång

Nu är schemat på ingång och jag tror det blir det bästa för båda verksamheterna.. Dock vet man ju inte vad de andra tycker. Jag har iallafall skickat det som ett förslag som jag fick i uppdrag iallafall! :)

Promenad en runda och sedan när jag kom in så blev det en runda powerwalk med Camilla.. Riktigt skönt ute och nu är man sådär trött i kroppen och ska ta mig en varm dusch tänkte jag eftersom min kopp thé är nu slut.. :p

Hoppas att de blir nöjda med schemat och att det inte ändrat ännu ett par gånger.. Jag hade blivit lite stolt faktiskt om vi kunde använda något jag har gjort :p Även om inte jag har ansvar för schemat. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu