snart helg

det betyder 2 dagar kvar för mig innan jag får firar lite helg! :)

Det blev en lång årsresumé för mig och ni kommer aldrig orka komma till slutet :p haha.. En mindre på jobbet och ingen vikarie kom. Det finns inga sa dom. Så vi fick snällt jobba på som bara den men det gick ganska bra ändå.

Vår vikarie som är där nu är super duper bra och det har fungerat super bra.. När jag kom hem så var maten på spisen och det luktade super gott. Han svarade att han gjorde mat till sin lilla tjej ;p Ikväll blir det en del planering inför första lektionen imorgon för detta läsåret..

Kollar in full frys just nu och dom är ju helt tokiga.. Haha. Imorrn är det fredag och det ska faktiskt bli jäkligt skönt efter en mycket knasig och rörig vecka för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu