varför?

Varför måste allting gå emot mig just nu??

Världens sämsta väder, världens sämsta dag.. Jag vill ha sommar och värme. Jag vill att allting ska vara bra.. Allting har bara gått helt åt skogen den senaste tiden.. Vad är det för fel på folk? Varför kan de inte bara fixa detta.. Att allt ska vara så jäkla krångligt. Jag förstår inte det.. Hur jävla svårt kan det vara? Att man ska behöva vara på sin vakt och kolla allting hela tiden för att inte folk går bakom ryggen på en eller ljuger.. Det är ju helt sjukt för faaan!!

Nu vill jag åka bort till värmen och helst aldrig komma tillbaks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu