världens sämsta dag

Igår blev det dessutom bingolotto med Sandra, Stoffe & finaste Daisy ;) Vi vann ingenting men vi hade trevligt ändå som alltid! :) Tack för en härlig kväll..

idag har nog varit världens sämsta dag tror jag.. Jag är så trött och ändå så har jag sovit hur mycket som helst.. Det känns som att någonting är på gång. Vad det nu är... Just nu känner jag bara helt orkeslös som vanligt. Jag har haft mycket omkring mig och just nu vill jag bara sova och sova.. Jag är helt slut :/ Kom precis hem och har slängt i mig lite mat som finaste J gjorde.. Tack så mycket älskling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu