Vilken dag

har nog haft en mardrömsdag idag.. Fy, nog världens jobbigaste dag tror jag..

Sista gången jag kollade på klockan var hon 01.30. Låg och tänkte på skolan och på schemat ännu en gång. Jätte jobbigt är det att inte veta som vanligt och ett helt nytt schema. En jätte dag med en massa planeringar och ingen lucnh hann jag få mig heller så det var ett tungt huvud som höll på att sprängas när jag kom innanför dörren nu i eftermiddag.

Jag ska maila ett förslag på schema till rektorn, och till hon som gör schemat som ligger sjuk och en annan också som passar både skolan och fritids på bästa sätt.. Så jag ska ordna detta nu i eftermiddag och ikväll hade jag tänkt mig..

Imorgon börjar skolan igen och jag ska vara på fritids och börja dagen med planering. Nu ska fortsätta här hemma så trött som man är.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu