3 jobb??

Nu har det varit dåligt väder i två dagar.. Men nu äntligen är solen här igen! Jag älskar att.
 
Sitter ute efter en skön och kort jobbdag idag! Tänkte jag skulle passa på att läsa lite innan J kommer hem för då blir det nog full fart på altanen igen.. Tog en time out igår. Ibland kan man behöva det med. Så vi bara softade :)
 
Igår så var jag på en massa möten och fick ett jobberbjudande till som jag troligtvis kommer att tacka ja till som det ser ut just nu., Jag tror att jag kommer att utvecklas mer där både inom arbetat och som människa. Troligtivs kommer det också finns mer ansvar och utvecklingsmöjligheter där. En stor fördel är det är i skolans värd på förmiddagrna och jag kan tillgodoräkna mig detta också.. Så det är nog det som väger upp det en hel del.. Jag kommer också få en chans att känna att jag gör något riktigt och vettigt istället för att ha det som jag haft det nu.
 
Vi får väl se. Inte säkert att det blir någonting för den delen heller.. Men just nu håller jag tummarna och att det blir bra och som jag vill ha det!! ;)
 
Ha en härlig dag i solen och utnyttjar alla soltimmar ni kan! ;) 2 jobbdagar kvar och sedan semester! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu