Anställd på Pågen..

Idag blev jag uppenbarligen anställd på Pågen..;) Jag har inte träffat eller pratat med någon alls och fick ändå anställning ;p Jaha, det var ju bara toppen tyckte vi! ;)
 
J blev inringd idag då det uppenbarligen var någon som blev sjuk mitt i körningen ;p Så vi körde väl vid lunchtid typ. Var färdigt klockan 18.30. Killen hade hunnit tre butiker på 6 timmar?! Undra vad han har gjort egentligen.. hehe..
 
Så här trött var Sessan igår efter helgens party! ;) Hon låg och sov i sängen heeela dagen..
 

Igår var det en riktig slappedag. Jag har svårt för sådant. Jag blir raslös efter någon timme och tycker att hela dagen är förstörd utan att jag har gjort något vettigt alls. Men det kompenserade vi ut idag med jobb så imorgon blir det jobb då också eftersom han är sjuk då med.. 
 
Nu är tvätten igång och regner öser ner utanför fönstret. Mysigt att sitta inne i soffan med en filt och en kopp thé då! ;) Ladda inför morgondagen då vi ska upp dundertidigt.. Sista semesterveckan är vi nu inne på :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu