Dagar sedan..

Det blir mindre och mindre bloggande just nu känner jag..
 
Det är sommar men däremot är ju inte vädret det bästa.. Sol och regn om vartannat.. Drygt som bara den. Man undrar ju lite när den riktiga sommarvärmen ska komma hit liksom.
 
Snart behöver man ju faktiskt boka in en resa om vädret ska vara så här kasst.. I lördags efter jobbet så åkte vi hem till Fredde på 25 års fest.. Det blev en mycket rolig tillställning. God smörgåstårta och god efterrätt med trevliga människor! ♥
 
Under söndagen var det jobb hemma på altanen som gällde hela långa dagen.. Paus för lite god middag, kassler i mango chutney sås och dillpotatis. Hur gott som helst. På kvällen kom E & L hit. Drack lite gott och spelade kubbspel och kort. En trevlig kväll. Måndagen bjöd på poolhäng och kortspel med E & L.
Igår var jag ute på lång PW vilket kändes gott i benen efterråt! :)
 
Idag är det tisdag.. Andra dagen på semestern och jag börjar redan känna mig lite rastlös. Hur ska detta sluta?;p haha. Ikväll ska vi äta på Stars tillsammans med E & L..
 
Hoppas att ni andra njuter för fullt av dagarna i mitten på juli månad! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu