Grillning hos morbror

efter jobbet idag blev det möte med speciell person.. Är fortfarande förvirrad och vet inte hur jag ska göra riktigt :/ Men det är väl bara tiden som kan visa detta..
 
Efter jobbet åkte jag sedan och hämtade syrran för en tripp till mormor & morfar.. Vi gick bort till morbror och fick grillat.. Super gott på eftermiddagen i solens strålar. Mycket skönt och trevligt. Tack alla fina för god mat och en trevlig eftermiddag! ;)
 
Imorgon blev man helt plötsligt ledig fick jag veta.. Haha semester lite tidigare. Dock bara en dag men ändå! ;) Känns ändå lite härligt! :) Hoppas därför på lika bra väder som idag..
 
Håller tummarna för att det går bra för mig imorgon.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu