Jobbdag & grillkväll.

Idag har vi grejat här hemma större delen av dagen. Fy vad vi har jobbat och grejat.. Jag har plockat ner alla vinbären. Det blev två liter, så detta ska jag göra vinbärsgelé utav sedan. Efter detta så rensade jag i dessa. Var ju en hel massa taggisar och annat ogräs som har knölat sig in där :p
 
Lasse har varit här och hjälpt J med altanen. Nu har vi altandäck runt till dörren så vi kommer in och ovanför källaren kan man säga. Det blev riktigt bra faktiskt. Medan dom grejade med detta så gick jag över med trimmern. Men det var alldeles för högt gräs så det fastnade ju hela tiden. Skit drygt, men nu är det iallafall borta.
 
 
Kvällsrundan i veckan var fin! ;)
 
Massa taggbuskar runt som ni ser ;p Glömde ta en efterbild dock..
 
Det blev sedan en paus i den härliga poolen som vi nu har 25 grader i. Mycket trevligt! Det var ett väldigt bra köp vi gjorde tycker jag! ;)
 
Sedan kom Camilla & Niklas och vi grillade.. Hamburgare och pommes den här gången, mycket gott. Tack för en trevlig kväll fina ni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu