Kärlek och imorgon blir det Chappen..

Imorgon drar vi en runda till Chappen.. Det ser vi fram emot! ;) Två dagar och en natt på hotell och jag har redan ångest för lilleSess :/ Men hon klarar väl sig bra antar jag men ändå.. Har aldrig sovit borta ifrån henne ju.. Hon är världens bästa katt och världens bästa vän! ♥
 
Jag är så glad att vi skaffade henne.. Skulle inte kunna tänka mig att vara utan henne nu..
Morgonmys i sängen har vi alltid varje morgon.. Hon skulle kunna ligga kvar så här hela dagen om hon hade fått!
 
Hade en trevlig kväll med god mat och lite vin på Stars igår med fina vänner! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu