Malmöshopping och Sessemys.

Det blev en mycket lyckad shoppingdag i Malmö under gårdagen..
 
Två par jeans, en tjockare finare koftare, en snygg vit lite finare kofta, en sjal, ett par skor, en snygg tröja till J, jackdaniels fudge och grillolja.
 
En toppendag med min fina syster, frukost ute på stan, en god lunch på uteservering för att sedan avsluta med efterrätt men dock tog vi denna med oss eftersom vi var proppmätta efter alla mat! ;o)
 
Jag älskar dig bästaste syster! ♥
 
Hittade ju världens roligaste affär..
 
Där kunde man shoppa mycket vill jag lova! ;)
 
Vi har haft världens keligaste katt hemma.. Jag vaknar flera gånger varje natt för att hon är runt och bökar och ska byta plats var femte minut känns det som ;p Helst av allt ska hon ligga på mig. Tidigt imorse la hon sig med halva kroppen på ansiktet och halva på halsen ungefär. Det var dock inte så mysigt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu