Roligt telenor

Telenors nät har ballat ur helt totalt.
Man kan inte ringa och och samtalen bryts och när man väl kan ringa så kan man inte lägga på.. Dom har nog lite att göra just nu tror jag..
 
Roligt att inte kunna ringa när det inte är någonting som funkar här hemma. Tur var att J kom hem igår, för om inte han hade varit hemma så vet jag inte riktigt hur jag skulle lösa det själv.. Tur att man har snälla grannar isåfall! ;o)
 
Nehe, utan att vatten ska jag nu försöka göra mig iordning och bege mig till jobbet.. Får nog ta tandborsten med mig tror jag ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu