Sista dagen i juli månad

inte van vid att gå upp så här tidigt som idag vilket resulterade i att jag somnade på soffan nu ikväll :p
 
När jag kom hem idag så blev en runda ut på altanen. En runda till morbror medan jag väntade på maten och lite snack med Marita. Trevligt..
 
Imorgon ska vi jobba igen.. Ovanligt ;p men då har vi iallafall inte tusen ärende efteråt som vi hade idag. Lite små drygt. Tog ju två timmar till innan vi kom hem ungefär. Imorgon ska jag iallafall städa och göra min förbannade gelé som jag skulle gjort i flera dagar. Nu har jag ju köpt en saftsil iallafall.

Skulle tagit min vanliga runda idag men har fasen inte pallat.. Det får bli under morgondagen istället.. Det är mycket jag ska hinna med imorgon ;p
 
soft innan sängen nu då för imorgon blir det tidigt igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu