30 hp rikare

Jag fixade heela kursen.. Faaaan vad lycklig jag är just nu. Känns så jävla bra!! Jag gav inte upp som jag kände nu i våras att jag var nära att göra.. Men jag kämpade på och nu är jag äntligen färdig!!

Nu kan jag läsa mina efterlängtade böcker som jag har velat väldigt väldigt länge nu.. Det ska bli så jävla skönt rent ut sagt.. Även att jag är lite sugen på att plugga till hösten så får det nog ändå vänta ett litet tag just nu.. Efter 4,5 år med pluggande så behöver man nog en liten paus iallafall! ;)

Igårkväll så pluggade jag det sista på min opponeringar som jag skulle göra och skickade in och sedan blev det faktiskt filmmys med min lilla Sessa! :) Somnade som en stock efter filmen. Idag efter jobbet åkte jag in med V70 till volvo igen. Börja bli trött på den jävla bilen nu. Mamma skjutsade in mig till stan så jag kunde hämta S70n. Så imorrn kör jag med den.. Sedan färgade jag hennes hår, vi fikade och gick en promenad. En trevlig eftermiddag/kväll. Nu sitter jag och väntar på J som jag trodde skulle komma hem mycket tidigare ikväll ;p Imorrn blir det jobb och sedan är jag ledig på torsdag så det känns skönt =) Då hinner vi det sista ute också! Ha en trevlig kväll mina fina!

Började skriva detta inlägg för ett bra tag sedan.. Men någon kom ju in med en liten mus och la här hemma i vardagsrummet.. Någon är inte värd så mycket just nu i mina ögon.. Äckel ;p

Kommentarer
Postat av: Camilla

Stort grattis! :) Skönt att ha det klart förstår jag... njut nu i sommar! Kram Camilla

2012-06-21 @ 06:45:14
URL: http://camiiiilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu