Avtackningsmiddag

Imorse så kom fina E och lille L hit med frallor och gott pålägg. Tack finaste ni! ♥ Vi fick en trevlig förmiddag tillsammans..

Körde sedan vidare mot jobbet där jag spenderade eftermiddagen. Tog en macka innan jag åkte iväg för möte här på Senoren om vatten och avlopp :p Roligt värre.. haha. J är ju inte hemma så jag fick gå. Men man fick inte veta allt för mycket.

Nu ikväll ska jag förbereda mig inför morgondagen och SKOLAVSLUTNINGEN.. Helt sjukt att den redan är här. Tiden går för jäkla snabbt. Pratat med J idag med från jobbet och vi hade en rolig stund åt vissa människor på jobbet. Kan bara säga att jag är ändå glad att jag slutar men kommer saknar barnen något oerhört mycket. Jag har ändå varit där ett helt år nu..

Kyrkan med en massa sorgliga och fina sommarlåtar imorgon och jag? Det kommer bara betyda en sak..:p En massa böl från min sida så blödig som man är. Usch, det kommer bli sjukt jobbigt. Så vattenfast mascara kommer att behövas. Synd att jag inte har detta :/ Efter kyrkan ska man säga hejdå till alla barnen och sedan är det avtackning för mig bland annat i matsalen med smörgåstårta och all personal.

Det kommer att bli en jobbig dag imorgon med en massa känslosamma stunder..Tur att jag bara kan åka hem sedan och vara för mig själv. Tror att jag kommer behöva det efter morgondagen.. Nehe, hoppas att ni får en trevlig kväll. Jag ska fixa här hemma inför imorgon nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu