Blev man klokare?

idag efter APT idag? Det trodde vi allihopa att frågetecken skulle redas ut och att man skulle få veta någonting..

Jag kan säga att vi blev inte mycket klokare på det och dessutom är alla jävligt irriterade att allting bestäms ovanför huvudet på en. Det är för jävligt rent ut sagt. Så ska det inte få lov att gå till.. Personalmöbler för 25 000? Vart kommer pengarna ifrån och har vi helt plötsigt detta och vem har bestämt det eller varit med och bestämt detta? Jo, ingen.. Är det inte bättre att eleverna få en specialpedagog istället som de nu ska dra in på.. Eller att vi har någon IT-pedagog eller ett bibliotek..? Tycker allvarligt talat att det är sinnessjukt..

Man kan ju inte planera för hösten när vi inte vet någonting och dessutom inte få svar på något vi undrar över. Jag undrar helt seriöst hur dom ska få ihop allting till augusti när de måste vara färdiga med allt inom 3 veckor och allting är så oklart nu..

Jag har planerat och pluggat en del ikväll.. Nu är jag helt slut och ska inta sängen med vår älsklingssess! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu