Den årliga lövmarknaden

har nästan blivit lite av en tradition att gå en sväng med fina Sofie på lövmarknden..
 
Förra året åt vi langos, drack öl och firade med att vi hade fått fast jobb. Detta året hoppas jag mer att jag inte får något alls. Konstigt hur allting kan ändra och vrida på sig :p
 
Shoppade dock inte så mycket kläder som jag gjorde förra året. Detta året blev det den årliga marknadsnougaren samt bigarråerna. Blev också ett par munkar med mig hem till J och L som jobbade på som tusan medan jag var iväg.. Schnizel och pommes på stan. Midsommarblommorna står i en vas med vatten. En massa goa barn/elever som kom fram och kramades! ♥
 
Dessutom inhandlades lite nytt smink och en ny parfym samt lite ny slingfärg.. När jag kom hem hade killarna kommit långt på altandäcket. Jag fixade lite mat till dem och sedan tog jag över Lasses när han skulle åka och hämta Emelie ;) Skruvade och grejade som bara den och vi blev färdiga med hela däcket för en timme sedan.. Så planen höll att vi skulle vara färdiga med pool och altan till midsommar. Lite småfix och trix överallt dock men i det stora hela så är det klart. Upp i tid och åka iväg och handla imorrn också inför fina midsommarafton. Det kommer bli en härlig dag och jag är taggad som bara den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu