Friday im in love.

snart är det iallafall helg.. Vi har ju ett par jobbtimmar kvar :)

Sista uppvisningen för KLIV projektet idag för resten utav skolan. Positiv respons och positiva kommentarer. Det var riktigt roligt att göra detta faktiskt och se vad eleverna kan åtstadkomma och vilken utveckling de har gjort från början av terminen.

För er som inte vet så står KLIV för Kreativa Lärprocesser i Verksamheten..

Tacos till lunch idag vilket var väldigt populärt.. Senare fikade vi på kex, salta pinnar och glass. Vi lärare tackade för den här terminen och berättade också att varken jag eller den andra tjejen inte kommer att finnas kvar där till hösten.. Ett känslosamt möte och blödig som jag är så fick jag tårar i ögonen. Undra hur fasen det kommer att vara på skolavslutningen om en vecka. Vissa elever sätter sig i hjärtat och man älskar deras personlighet och deras sätt att vara mot en som lärare.

Jag kommer att sakna er alla! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu