Gårdagen..


Dock inte idag i sängen ;)

Snart blir det jobb för min del. Det blev en mycket bra dag igår med en massa folk här.. J och jag åkte och handlade när dom hade öppnat. När vi kom hem väntade Sandra, Stoffe, Daisy och Lasse på oss här hemma..

De satte igång på en gång. Senare kom Susanne, Matti och Inez på besök. Efter en stund kom även Pär, Tesse, Wille och Hugo samtidigt som Görel, Lasse och Eric kom. Peter var också här och även Göran... Framåt eftermiddagen kom Putte och syrran på ett besök. Pär var duktig och fick ner den stora eken som skymmer solen på poolen. Sandra klippte gräs och jag försökte mig på att skruva lite.. Duken är nu på plats i poolen och vi kommer förhoppningsvis få färdigt det till midsommar som vi sagt från början! ;)

Tack alla som var här igår som både hjälpte till och var på besök! ♥ Kan inte tacka er tillräckligt för allt ni hjälpt till med..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu