Klippning och ensamhet

Ikväll är jag ensam hemma då J ligger borta.. Men det går bra. Jag har ju Sessan! ;)

Dagen idag har gått i ett rasande tempo måste jag säga. Åkte in till stan på förmiddagen för en klippning. Det var ju inte igår precis om man säger så.. En snabbrunda på stan blev det också innan jobbet. Stängningsdag på jobbet och jag var inte hemma förrens kvart i sju.

Sessan mötte en annan katt på tomten ikväll. Aldrig sett henne så rädd ;p Nu ska jag sätta igång med lite plugg förhoppningsvis kunna få något undanstökat :p

Imorgon kommer E och lille L hit på frukost. Det ska bli mysigt ;) Pusss & kram fina ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu