ledag dag mitt i veckan

ska faktiskt bli sjukt skönt.. Jag har varit helt slutkörd idag.. Varit hur trött som helst sedan lunch idag men nu är det ändå lite bättre.

Kollar just nu på Big Brother finalen eller lyssnar mest. Jag sov ju när det var i söndags ;p Har ringt och grejat med en massa viktiga samtal idag med. Sådant där nödvändigt måste men som är såå drygt och jobbigt.

Imorgon ska vi jobba ute och jag ska försöka få färdigt mitt arbete så att jag kan skicka iväg det sista jag gör med denna kursen. Har dock någon opponering kvar jag ska göra med mitt iallafall! ;o)

Hade mitt sista utvecklingssamtal idag också och det gick bra. Känns ändå skönt att ha dessa avklarade och nu är det inte långt kvar av den här terminen.. Jag måste fixa lite inför Kliv uppvisningen vi har på torsdag kväll också!:) Ska verkligen bli jätte roligt att se hur det blir! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu