Lövmarknaden

Det är fullt ös här hemma vill jag lova..
 
Fix och trix inför imorgon då det är midsommarafton. Kan inte riktigt fatta att vi har kommit så här långt in på sommaren redan. Jag ska greja här hemma innan det är dags för mig att göra mig redo för en runda på lövmarknaden med min fina vän! ♥
 
Igår var det poolbygge som gällde hela kvällen. Lasse, Sandra och Stoffe var här till 21 igår.. Tack för all hjälp ännu en gång fina ni..
 
Nu ska jag sätta igång efter att ha skrivit lite inköpslista. En massa ärende står också på schemat idag.. Fullt ös medvetslös! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu