Midsommardagen

Midsommarafton var en kanon dag och kväll..
 
Började med att handla, fixa hemma, städa, baka och sedan fixa till sig lite.. En mysig kväll med härliga människor. Super god mat och fin jordgubbstårta plus mina hallonmuffins med citronfluff som mer blev citronsås :) Men det gick bra ändå. Killarna badade medan det var kallt och fuktigt ute medan vi andra frös som tusan. Jag och J slockande dock tidigt medan de andra höll igång någon timme till. Huset var fullt med madrasser och kuddar överallt när vi vaknade.
 
Medan de andra gick ut i solen och till poolen så plockade vi undan och jag grejade med en massa disk och tvätt. Morgonpromenad till affären med en god frukost och ute på vår fina altan i morgonsolen! ♥

Det blev sedan altan/poolhäng större delen av dagen. Framåt eftermiddagen blev det grillning och vi åt utav resterna som blev över. Hur gott som helst var det..
 
När alla hade åkt hem så tog vi lite städning här hemma och en dusch och begav oss till Hasslödoppet för lite pizzabuffé. Dock åt jag en liten barngyros. Det var helt perfekt och lagom eftersom jag fortfarande var mätt efter grillningen.. Nu har vi kikat på en film och J ligger och sover i soffan. Decka tidigt som vanligt ;) haha.. Jag ska med ta och göra mig redo för sängen. Det är ju en dag imorgon med.
 
Bilder kommer imorgon! Hoppas alla hade en fin och mysig midsommar tillsammans nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu