Skolavslutning, Tjejkväll och 70 års kalas

I helgen har det varit full rulle.

Skolavslutningen var väldigt fin och sorglig. Några tårar kom naturligtvis. Smörgåstårta och god efterrätt i matsalen med all personalen..

Pluggade när jag kom hem och fick ännu en opponering färdig. Bara en kvar nu sen är jag helt färdig! ;) Träffade J som kom hem och sedan gjorde jag mig iordning för kvällen. Då blev det tjejkväll med middag, vin och spel! :) Utgång på det och det var länge sen jag var ute ända till 03.00.. ;) Men vi hade riktigt skoj! :) Tack för skjutsen hem J även fast att du skulle upp och jobba..

Jag stannade hemma. Men var uppe i tid och kelade med Sessan istället.. När J kom hem gjorde vi oss iordning igen och då bar det av ut till Hasslö för att fira Js farmor och farfar. Båda har fyllt jämt och de firade även 50 årig bröllopsdag! En trevlig kväll med god mat och hästskokastning..

Idag ska vi bara jobba hemma och greja. P & T kommer också ut en runda.. L och P skulle nog också komma bort och hjälpa oss. Önskar er ett fin sista dag på den här veckan och nästa vecka är vi redan inne i midsommarveckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu