Torsdag

Dagarna går väldigt fort måste jag säga..
 
I måndags var det hemmakväll med god mat.. I tisdags blev det mys hemma hos E och barnen på eftermiddagen och sedan hem en runda för att sedan åka in till stan och ta en fika med K...
 
Kvällsmys med Sessan och en massa kvalitetstid på morgonen tillsammans ;) Igårkväll var jag inte hemma förrens vid halv sju och då blev det altanjobb och snack med grannarna till halv tio =) Kvällsmys med en film..
 
Idag har vi varit på Almö med barnen och golfat, solat, spelat spel och ätit glass.. En härlig dag och mycket mys! :) Ikväll när jag kom hem så kom S & O förbi en runda.. Bjöd på jordgubbar & vattenmelon! :)
 
Nu ska jag fortsätta med en massa annat så ha en trevlig kväll sötnosar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu