Betyget C

på nästsista uppgiften.. Fasen vad glad jag är! :)

Keep up the good work, de sista veckorna nu!! Ska bli så väldans skönt att bli färdig med allting men också med alla omdömen och utvecklingssamtal som kommer pågå i slutet av maj.. Jag kommer dessutom få ett par samtal till eftersom en av lärarna är sjukskriven så får vi dela upp det lite emellan oss..

Idag har det iallafall varit sommarväder ute. Varit ute större delen av dagen. Väldans skönt måste jag säga. Solat, gungat och lekt! :) Smörgåstårta blev det idag också men imorrn får det minsann bli något annat! ;o)

Idag har jag ringt en hel massa samtal. Fy, vad jobbigt. Jag trodde fasen aldrig att jag skulle bli klar. Hatar att hålla på och ringa en massa sådana där jobbiga samtal och dessutom när man inte ha någon teckning alls men det ska det minsann bli ändring på nu.. Tur är väl de!

Så här kommer jag känna alla veckor i denna månad.. Fy, vad jobbigt detta kommer att bli alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu