Ett glas rött

en lördagskväll som denna..

Varit uppe sedan 05.00 idag också och jobbat. När vi kom hem blev det en snabb lunch för att fortsätta att jobba ute i trädgården. Fick en hel del gjort och jag gick med trimmern.. Jag hade gräs precis överallt. Byxorna fick jag ta av mig utanför huset ;p haha.

Sedan fick vi besök utav Loyd & Eric som kom en runda på lite fika.. Trevligt! Nu sitter jag i soffan med ett glas vin efter en tacos middag tillsammans med världens bästa! ♥

Nu är det soffhäng med ett glas vin som gäller.

bild från förra helgen då det var fint väder ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu