Jag blir tokig

Skriftliga omdömen, planeringar i flera ämnen, APT, möten, utvecklingssamtal, för många arbetstimmar, aktivitetsdagar, uppvisning av projekt och sedan eget plugg på detta också.. Det känns som att det är lite mycket just nu :/

Jag kommer dessutom ha fler utvecklingssamtal också eftersom en lärare fortfarande är sjukskriven så får vi hjälpas åt lite. Dessutom är jag helt i skolan nästa vecka och då kommer det ju att vara ännu mer där..

Kollat in filmer tills morgondagen vilken jag ska visa och planerat en del inför detta.. Det kommer nog att gå bra imorgon. Jag hoppas det iallafall för nu är jag helt slut i huvudet. Har fasen hållt på med detta sen 8.30 imorse :/

Nu ska jag lägger ner för ikväll, ta en dusch och slänga mig på soffan tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu