Jobb imorrn

Det känns sådär faktiskt. Saknar inte det om man man säger så. Helst inte i detta vädret och en massa att göra med huset.. :) Det är så skönt att bo i hus..

Idag har jag pluggat min nästsista uppgift i kursen. Bara en endaste uppgift kvar.. Dock ska den vara över 20 sidor lång så vi får väl se om jag kan fixa det :/ Lite orolig är jag nog allt..

Får ringa om en ny telefon tror jag för min har ju helt och hållet hängt sig totalt. Får använda min gamla telefon nu som jag åtminstone har lite teckning på. Hängt tvätten ute och legat och pluggat i solen. Härligt :) Tog en runda och hämtade posten som vi hade glömt igår. Det var ju en hel massa reklam :p Bytt däck igen på andra bilen så jag kan bes denna i veckan.. Andra bilen snart färdig ;)

Nu fundera jag på om jag skulle ta och fixa till lite i vitrinskåpet som mest bara är skräp i vissa lådor och lägga det lite snyggare. Något måste man ju göra. Får panik av att sitta still! :)

Smörgåstårta blir det ju både till frukost, lunch och middag idag.. Haha blev ju en massa över ;) Gott som bara den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu