Lördagnatt

det var flera dagar sedan jag skrev här nu :P

I torsdags blev det en lugn hemmadag där jag bara mös och gjorde inget alls.. Skönt det också :) Jobbade ett par timmar i fredags och sedan köpte jag lite bildelar till bilen.. Ringde en helmassa samtal. Sådana där som man måste ringa. Drygt!! Fixade bilen hemma hos P & T igår också. Jag kollade dock film med de andra medan J var i garaget och bytte bromsskivor, bromsklossar och styrleden :) Tack så mycket darling!

Idag har vi jobbat. Jag har klippt gräs och J gick med trimmern. Blev bjudna på väldigt god rabarberpaj inne hos grannarna. Super trevliga är dom. Skönt att ha så bra grannar :)

Ikväll har vi varit hemma hos ett par vänner och umgåtts lite. Mysigt och nu ska jag kasta mig i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu