Nya gifflar

Börjar gå emot mitten på maj nu. Härligt som bara den.. Denna tid är den bästa som finns!

Pågen kommer snart ut med nya gifflar med choklad i. J gillade dom men jag tyckte det blev lite för mycket.

Ny dag i skolan idag. Det har väl varit bra annars och jag har nu delat ut papperna till utvecklingssamtalen. Får se om jag får in ett par stycken imorgon.. :) Morgondagen hoppas jag blir bra.. Jag ska hjälpa till en del och ha lite prov och test så det blir nog kanon skulle jag tro.. Efter jobbet åkte jag en runda till Elin och sötaste ungarna för att snacka lite skit :) Mysigt..

Just nu har vi den nya American Pie Reunion på :) Den är faktiskt riktigt rolig. De filmerna kan ju vara lite för mycket ibland tycker jag.. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu