Olympic day på Rosenholm

haft en helt underbar dag med barnen på Rosenholm.. Fanns en hel massa prova på saker och det var riktigt skoj att vara där. Fackeltåg och ta emot pris för våra elever. En snygg pokal. Helt suverän dag. Detta borde alla fått tillgång till att göra.

Träffade en massa gamla praktikelever också.. Alltid lika roligt och förvånande att dom känner igen mig. Alltid lika läskigt att se att de växer så jäkla fort! :S

Bilder och kanske någon film också kommer upp. Det var helgrymt att se de kända olympierna stega in i denna stora arena! Testade på en himla massa olika sporter iallafall..

Imorgon är det utvecklingssamtal igen. Många samtal att ringa imorrn också, mycket på gång.. Jag gillar att! Började plugga lite ikväll. Har skrivit lite men mycket kvar. Jag orkar inte mer ikväll iallafall ;p Nu säger jag gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu