Sessan


Blev namnet på vår fina lilla kisebebis! ♥ Här leker hon med sitt gym som tydligen kan vara väldigt roligt. Hon har slagit flera volter runt det också, det har sett väldigt roligt ut.

Busade en massa med henne när jag kom hem idag. Hon är fortfarande lite rädd men ikväll så låg hon bredvid mig här på filten i soffan medan jag skrev skriftliga omdömen.. Jag kunde kelas med henne och hon var jätte mysig. Vi har busat en hel del ikväll med. Nu är jag trött efter en lång dag på jobbet och en massa lektioner och planeringar. Häng i soffan innan måndagen är slut och förhoppningsvis ett kel med vår lilla Sessa! ;o)

Kommentarer
Postat av: Görel

Sicken liten söt akrobat:)

2012-05-14 @ 22:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu