skolveckan snart slut & kladdkaka på mötet

usch snart är skolveckan snart slut igen :/

Veckorna går verkligen snabbt när man är i skolans värld. Jag vet verkligen vart jag hör hemma om man säger så och jag har också bestämt mig. Blir det inte som jag har tänkt eller hoppas på till hösten så vet jag vad jag ska göra och så får det bli. Kan inte ändra mig hela tiden fram och tillbaks. Jag vet att gör jag inte det nu så kommer jag ångra mig som fan sen istället. Så lika bra att göra det på en gång isåfall.

Dagen idag har gått super fort och sedan var skoldagen slut och då blev det möte med kladdkaka :) Super gott. Har fått veta vilka som ska gå till hösten och vilka som ska vara kvar om det beslutet nu tas den 30/5 som det är sagt. Annars lär det nog vara fler som ryker, tyvärr.

nehe, dags att fixa ännu mer här hemma innan man kan slappa av lite och ta det lugnt inför morgondagen.. Imorrn ska vi dessutom göra något väldigt roligt och mysigt tillsammans... Något HEMLIGT! ;) Ni kommer få veta så småningom! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu