Utvecklingssamtal

haft de 2 första utvecklingssamtalen för den här terminen idag.. Känns skönt att vara igång iallafall.. Imorgon blir det en till och på torsdag ett par till! :)

Någonting som har varit segt och som jag verkligen måste sätta igång med är mitt pluggande. Jag drar ut på det som bara den just nu, även att jag egentligen haft tid till att göra det. Det är ju sista uppgiften som KÄMPA NU.. Jag måste fixa detta ;) Idag stekte jag pannkakor som vi hade till kvällsmat! :) Det blev många pannkakor ;)

Just nu är jag så trött så jag har hållt på att somna flera gånger här i soffan. Så det får väl bli sängen snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu