25 år och bil i födelsedagspresent..

Nya bilen..
 
Idag fyller man gammal..;p Jag tycker att tiden bara rinner iväg och jag var nyss 18-19 och helt plötsligt så fyller man 25 år.. När man tänkte på de som var 25 så tänkte jag verkligen att de har hunnit med så himla mycket och hade kommit så långt i livet och verkligen var stora. Men ärligt talat känner jag mig inte speciellt vuxen på det sättet :p
 
Varit en bra dag på jobbet idag och alla barnen kramades och jag blev överröst med presenter och teckningar.. ;o) Dessutom sjöng alla och det var hur bra som helst på alla sätt och vis.. Pricken över iet satte J som helt plötsligt stod i klassrummet med en liten ros i en skål med vatten, jag blev väldigt överraskad och fattade liksom inte alls vad han gjorde i klassrummet helt plötsligt.. När jag sedan tittar närmare ser jag vad som ligger bredvid blomman: EN BILNYCKEL..
 
Haha han är bra knäpp min sambo.. ;o) Vi kollade in den i förra veckan och pratat om att byta eftersom vi tyckte den andra var för stor och drog rätt så mycken bensin också.. Det hade jag absolut inte väntat mig och det var liksom verkligen en överraskning som jag aldrig ens skulle kunna tänka mig.. Vem tror liksom att man ska få en bil i födelsedagspresent?!
 
En massa samtal och sms har det blivit under dagen också.. Tack alla fina! ♥ Jag älskar er.. Har haft en underbar födelsedag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu