Besök och adventsmys..

 
 
 
Vi har haft fikagäster och mys helda dagen här hemma..
 
Först kom svärmor & Eric strax efter kom Inger och Stig.. Vi fikade och kollade in övervåningen. Efter dom hade gått kom nästa gäng :) Pär, Tesse och barnen och dom hade bakat både lussekatter, cupcakes och chokladbollar och hade med sig hit. Fick tre fina silver ljusstakar med ljus och fina rosor med chokladkartong.
 
Emellan detta så försökte jag föra in lite adventsmys här hemma. Dock har jag inte hunnit med att byta gardinerna men det får bli under veckan.. Jag slängde också ihop en sats med nougat i förmiddags som vi kunde bjuda på.. Nu sitter man i soffan och titta på hur mysigt det faktiskt blev med alla stjärnor som lyser så fint.. Jag älskar att ta fram allt sånt här och göra lite adventsmysigt i fönstrena..

Kommentarer
Postat av: elin

Ser så mysigt ut i huset!! :) Vi ska köpa lite pynt i veckan och pynta till helgen tänkte vi :) Längtar!! Man behöver lite ljus nu när de är så mörkt tidigt på kvällarna. Puss

Svar: Ja verkligen.. Det behövs lite mysiga stjärnor och ljus i detta tråkiga trista väder.. :/ Dock syns det ju inte så bra på bilderna ;p Åh, mysigt :)
Josefine

2012-11-26 @ 10:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu