Fjortonde november

har inte bloggat på ett tag..
 
Inte haft varken tid, lust eller ork till det ;p Tiden går liksom i raketfart på något sätt så man hinner liksom inte med.. Mitten på november redan och juletider kommer med stormsteg minst sagt..
 
Jag älskar mitt jobb och kunde inte haft det bättre om jag får säga det själv.. Tiden går sjukt fort varje dag och det är så mycket att stå i hela tiden som bara är förbaskat kul..
 
Jag har hjälpt syster med en massa kurslitteraturböcker som jag har lånat till henne samtidigt lånade jag en massa mysiga böcker för att kunna ha högläsningsstunder.. Jag älskar det och ska verkligen försöka ta vara på den här tiden som är nu.. Tända lite ljus i klassrummet och bara mysa tillsammans med alla härliga barn.. Att vara lärare är nog det bästa som finns och som ger en så mycket tillbaks.. Att bara höra hur mycket barnen tycker om en värmer så otroligt mycket i hjärtat..
 
Kemikursen har också börjat och två föreläsningar har hunnits med hittills. Snart upp till Kalmar igen för lite laborationer. Tur att man har en bra chef som säger att det handlar ju om att ge och ta i verksamheten..
 
Med andra ord så rullar livet på som vanligt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu