För mycket snygga kläder och förmånskatt..

hämtade ett paket från Rutstore idag och det var alldeles för mycket snygga kläder i det paketet.. ;p
 
Kom ifrån jobbet ganska tidigt idag och jag har försökt att utnyttja dagen till max.. Körde till bilfirman och kollade lite på hur mycket jag skulle få för min gamla bil och vad det är för bil jag skulle vilja ha.. ;) Fastnade för två stycken faktiskt.. Men det håller jag lite hemligt.
 
Har läst lite om förmånsskatt på bil.. Fatta inte att det kan vara så sjukt dyrt.. Lite dumt egentligen :/
 
Stannade till och handlade och hämtade ut mitt paket.. J fixade lite mat, jag fixade med tvätten och städade här hemma och sedan har jag provat alla kläderna. Bruka alltid beställa massor eftersom det är aldrig är som det ser ut på nätet eller kvalitén som man hade tänkt sig.. Men det var en väldig massa som var snyggt och passade perfekt och som jag dessutom behöver. Kanske ska rensa ut garderoben på massa gammalt som jag aldrig använder istället så de nya får plats?;) Kan vara en idé.
 
Jag har dessutom hunnit kolla på en del av föreläsningen sedan förra veckan.. Nu fundera jag på att slänga ihop lite nougat och sedan kolla en föreläsning till medan jag tjuvkika lite på bilannonser på blocket ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu