Ny tjänst?

Förhoppningsvis så börjar jag en ny tjänst i början av januari..
 
Fick en förfrågan av chefen under gårdagen om jag var intresserad och självklart tackar man ju inte nej till en sådan här chans liksom..
 
Det kommer nog bli en hel massa att göra skulle jag tro. Men vad gör det. Det är ju det jag gillar?;p Jag får väl dock se hur länge jag orkar med att plugga.. I mitten av januari så har jag ju förhoppningsvis iaf två kurser klara om allting går som det ska och då två kurser kvar fram till sommaren. Men visst kommer det att vara kämpigt.. Vi får väl helt enkelt se om vi pallar med det.
 
Plugg försöker jag också få till just nu. Men det är mycket annat som lockar som att; städa, tvätta, stryka gardiner, julpynta osv som det bruka vara när man ska plugga.. Just nu har jag noll motivation till detta och tycker allting annat är 1000 gånger roligare.. Just nu skulle jag behöva motivationen och orken till att plugga och fixa det här, ge mig det tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu